Ben jij onze toekomstmuziek?

jong tumult logo

Blokfluitlessen

Ieder jaar in januari starten de blokfluitlessen. Daar leer je in één jaar blokfluit spelen en noten lezen door een muziekdocent van CultuurPerron.

Je leert elke week in een groepje nieuwe dingen bij die je thuis mag oefenen. Je zult zien dat je al heel snel een liedje kan spelen.

Na een jaar krijg je de gelegenheid om op een ander instrument over te stappen. Wat dacht je van een eigen trompet, klarinet of hoorn? Er zijn een heleboel instrumenten waar je uit kan kiezen en waarmee je na één jaar oefenen in Jong Tumult, de jeugdgroep van Harmonie St. Agatha, mag komen spelen.

CultuurPerron

CultuurPerron, voorheen Myouthic, is een stichting die muziekonderwijs, kunst en cultuurprojecten verzorgt in een werkgebied van Peel en Maas tot aan Beek in Limburg.
De muzieklessen worden door CultuurPerron geregeld en heeft nauwe contacten met leden van onze jeugdcommissie. Wil je meer weten over CultuurPerron, kijk dan op www.cultuurperron.nl .

blokfluit

Een instrument

Je blokfluit schaf je zelf aan, maar vanaf het moment dat je een blaasinstrument gaat spelen krijg je dat in bruikleen van de harmonie. Je zorgt zelf goed voor het instrument, jij bent de enige muzikant die er op speelt. De harmonie zorgt voor onderhoud, lesboeken en andere benodigdheden.

Alleen muziek maken is leuk, samen muziek maken is nog véél leuker!

dwarsfluiten jongtumultkasteelconcert jongtumult

Ceciliafeest

Elk jaar in november vieren we het Ceciliafeest met een speciale muzikale activiteit en een lekker hapje eten.

Concerten

We repeteren op op te kunnen treden! Denk maar eens aan het kermisconcert, kasteelfeest, of zomaar eens in een bejaardenhuis of bij een andere harmonie.

Uitnodiging repetitie

Elke week op donderdagavond repeteert Jong Tumult in ''Meeting Point de Nassaurie'' van ca. 18.45 tot 19.45 uur. Je bent van harte welkom om een keer te komen luisteren en misschien wel eens een instrument uit te proberen!

Wil je een keer komen kijken en luisteren, neem dan c ontact op met Sandra of Nicolle.

Contact

Wil je meer informatie of een keer komen kijken op een repetitie van Jong Tumult? Neem dan contact op met:

Sandra Cuijpers
+31 6 543 034 38